1.5
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
3 comments

I have to say their warrenty and technical support is very bad.I've had nothing but problems since I purchased mine in April of last year and their support and warranty is a joke!

Althought the dealership has been very supportive and helpful after they have exhausted all their means to help get my tub running, Coast will not back their product and live up to their warrenty and help take care of the customer!I was told today that when it leave their facility its not their problem, Wow nice company to purchase from Not!

Review about: Coast Spas Technical Support.

Reason of review: Poor customer service.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Coast Spas
#1361097

Hi Secrandall09,

We attempted to find a record of you contacting us, but were unsuccessful to match the details with the information you provided in your post.

If you could please contact us directly, we would love the opportunity to make things right.We will absolutely honor the warranty on your spa and stand behind our products.

Very sorry to hear that you've had a bad experience.We look forward to hearing from you, please send us a quick email to warranty@coastspas.com and we will have one of our team member contact you directly (at your convenience) and work through any issues you have.

Kind Regards,

Coast Spas

Jayme1032
to Coast Spas #1418261

That's funny EVERY time I have a warranty issue with my piece of *** tub you guys refuse to deal with me through your warranty department.Contact the dealer, not our problem, that's your mantra...

If you actually read the post the dealer is helping them too, but actually dealing with Coast Spas is the issue.

The fact that this post still isn't resolved tells me Coast Spas still didn't do anything to help.

Take responsibility for your product, if customers end up with some POS lemon (like my infinity edge tub), don't tell them you can't recreate the problem in your controlled laboratory setting. Send someone out, they can see the inch thick ice, they can witness the water running out of the tub through the gap in the lid. I have had 5 lids in 4 years and none have fixed the issue. Not to mention how many mother boards I have been through, control panels, etc.

Just admit you sold a lemon and replace the tub!!

Similar jets and no infinity edge, that's a less expensive tub even.I'm only asking that the $10,000 I spent doesn't bring misery and regret everytime I look at my tub.

Jayme1032
to Jayme1032 #1422586

please ignore my comment

You May Also Like